№ 14 (2014)
Статті

ОСОБЛИВОСТІ ДРУГОГО ПОКОЛІННЯ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ (1996 – 2001 РОКИ)

І. В. Мороз
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • шкільний підручник всесвітньої історії,
  • процес підручникотворення,
  • принципи відбору та побудови змісту,
  • структура підручника

Як цитувати

Мороз, І. В. . (2014). ОСОБЛИВОСТІ ДРУГОГО ПОКОЛІННЯ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ (1996 – 2001 РОКИ). Проблеми сучасного підручника, (14), 445–458. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/565

Анотація

У статті розкривається процес створення шкільного підручника всесвітньої історії в другій половині 90-х років ХХ століття. Виокремлено нові підходи, методологічні новації, характерні риси та особливості підручників цього періоду. Встановлено, що зміст шкільних підручників всесвітньої історії залежав від загальних тенденцій розвитку системи освіти і зумовлювався суспільно-політичними, соціально-економічними та культурно-освітніми чинниками.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.