Статті
ОСОБЛИВОСТІ ДРУГОГО ПОКОЛІННЯ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ (1996 – 2001 РОКИ)
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- шкільний підручник всесвітньої історії,
- процес підручникотворення,
- принципи відбору та побудови змісту,
- структура підручника
Як цитувати
Мороз, І. В. . (2014). ОСОБЛИВОСТІ ДРУГОГО ПОКОЛІННЯ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ (1996 – 2001 РОКИ). Проблеми сучасного підручника, (14), 445–458. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/565
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкривається процес створення шкільного підручника всесвітньої історії в другій половині 90-х років ХХ століття. Виокремлено нові підходи, методологічні новації, характерні риси та особливості підручників цього періоду. Встановлено, що зміст шкільних підручників всесвітньої історії залежав від загальних тенденцій розвитку системи освіти і зумовлювався суспільно-політичними, соціально-економічними та культурно-освітніми чинниками.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.