Статті
ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБЛЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПОСІБНИКА З ОЦІНЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- інноваційний розвиток загальноосвітнього навчального закладу,
- електронний посібник,
- оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу
Як цитувати
Пузіков, Д. О. . (2014). ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБЛЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПОСІБНИКА З ОЦІНЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Проблеми сучасного підручника, (14), 588–596. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/580
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається важливий аспект проблеми методичного забезпечення підготовки вчителів до оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів, – застосування в процесі вказаної підготовки електронного посібника. Обґрунтовується значущість електронного посібника для підготовки вчителів до здійснення оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу, подаються пропозиції до змісту посібника, розкривається авторське бачення його структури й функцій.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.