Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- діагностика,
- навчальні досягнення,
- іншомовне спілкування,
- шкільний підручник
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті автор розглядає проблему діагностики динаміки зростання інтелектуального розвитку іншомовної особистості школяра під кутом зору компетентнісного підходу до навчання. Об’єктами контролю визначаються лінгвістична, мовленнєва, соціокультурна, загальнонавчальна компетенції. Критеріями оцінювання слугують рівні навченості школярів, окреслені чинними навчальними програмами для кожного класу. Діагностику в системі шкільної іншомовної освіти автор рекомендує здійснювати у формі психолого-педагогічного моніторингу. Він має бути дидактично доцільно визначеним у часі: види і форми контролю повинні забезпечувати його швидку і необтяжливу процедуру проведення. Свої думки автор ілюструє прикладами із підготовлених ним підручників з іспанської мови.