№ 14 (2014)
Статті

ДО ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В СИСТЕМІ КОМПЕТЕНТІСНОГО НАВЧАННЯ

Д. В. Ситник
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • анкета,
  • анкетування,
  • інструментарій,
  • метод,
  • індикатори,
  • тестування,
  • тест,
  • зміст,
  • якість оцінювання,
  • державні стандарти,
  • функції контролю,
  • компетентнісний підхід,
  • інтеграція,
  • технологія,
  • термінологія,
  • предметні й ключові компетентності
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Ситник, Д. В. . (2014). ДО ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В СИСТЕМІ КОМПЕТЕНТІСНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (14), 652–660. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/587

Анотація

У статті розглянуто психолого- педагогічні проблеми організації та проведення анкетування як одного з найважливіших методів моніторингових досліджень. Визначено критерії і показники конструювання анкети як інструментарію діагностики, прогнозування, контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів знань, умінь, практичних навичок, ділових рис і якостей, суджень, рівня мотивації, самонавчання, самооцінювання. Приділено увагу конструюванню анкет з урахуванням компетентісного підходу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.