Статті
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- анкета,
- анкетування,
- інструментарій,
- метод,
- індикатори
- тестування,
- тест,
- зміст,
- якість оцінювання,
- державні стандарти,
- функції контролю,
- компетентнісний підхід,
- інтеграція,
- технологія,
- термінологія,
- предметні й ключові компетентності ...Більше
Як цитувати
Ситник, Д. В. . (2014). ДО ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В СИСТЕМІ КОМПЕТЕНТІСНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (14), 652–660. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/587
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто психолого- педагогічні проблеми організації та проведення анкетування як одного з найважливіших методів моніторингових досліджень. Визначено критерії і показники конструювання анкети як інструментарію діагностики, прогнозування, контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів знань, умінь, практичних навичок, ділових рис і якостей, суджень, рівня мотивації, самонавчання, самооцінювання. Приділено увагу конструюванню анкет з урахуванням компетентісного підходу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.