Статті
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- підручник,
- функціональна ефективність підручника
Як цитувати
Смагін, І. І. (2014). ДИДАКТИЧНИЙ ТА МЕТОДИЧНИЙ КРИТЕРІЇ ЯКІСНОГО ПІДРУЧНИКА З ІСТОРІЇ ДЛЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 693–700. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/592
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається підхід до оцінювання функціональної ефективності шкільних підручників з історії з позицій вимог освітніх систем навчальних предметів. Зроблено висновок про доцільність використання запропонованого підходу авторами навчальної літератури та експертами під час апробації навчальної літератури в педагогічній практиці.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.