№ 14 (2014)
Статті

ДИДАКТИЧНИЙ ТА МЕТОДИЧНИЙ КРИТЕРІЇ ЯКІСНОГО ПІДРУЧНИКА З ІСТОРІЇ ДЛЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ

І. І. Смагін
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • підручник,
  • функціональна ефективність підручника

Як цитувати

Смагін, І. І. (2014). ДИДАКТИЧНИЙ ТА МЕТОДИЧНИЙ КРИТЕРІЇ ЯКІСНОГО ПІДРУЧНИКА З ІСТОРІЇ ДЛЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 693–700. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/592

Анотація

У статті розглядається підхід до оцінювання функціональної ефективності шкільних підручників з історії з позицій вимог освітніх систем навчальних предметів. Зроблено висновок про доцільність використання запропонованого підходу авторами навчальної літератури та експертами під час апробації навчальної літератури в педагогічній практиці.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.