Статті
ДО ПРОБЛЕМИ НОВИХ ПІДХОДІВ ЩОДО СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З ЛІТЕРАТУРНИХ ФАКУЛЬТАТИВІВ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- підручник,
- навчальний посібник,
- психолого-дидактичний підхід,
- література,
- факультативний курс
- інтелектуальний розвиток,
- самооцінювання ...Більше
Як цитувати
Шевченко, З. О. . (2014). ДО ПРОБЛЕМИ НОВИХ ПІДХОДІВ ЩОДО СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З ЛІТЕРАТУРНИХ ФАКУЛЬТАТИВІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 823–832. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/610
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається проблема сучасного підручника, визначаються психолого-дидактичні вимоги до функцій, ролі й місця підручника, навчального посібника з літературного факультативу у формуванні особистості, які забезпечують ефективність варіативної частини літературної шкільної освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.