Опубліковано 30.12.2013
Ключові слова
- шкiльний пiдручник,
- педагогiчна парадигма,
- iндивiдуальна навчальна траєкторiя учня,
- компетенцiя
Як цитувати
Акірі, І. . (2013). ПІДРУЧНИК І ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ УЧНЯ. Проблеми сучасного підручника, (13), 5–10. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/615
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статтi розглянуто питання про роль шкiльного пiдручника в реалізацiї iндивiдуальної навчальної траєкторiї учня в контекстi формування компетенцiй.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.