ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ (ПРОБЛЕМИ, ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ, ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ) А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський 11-18 PDF
ТИПОЛОГІЯ УРОКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ ТА ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЯ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКІВ І. В. Алєксєєнко 19-30 PDF
ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ І ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ П. С. Атаманчук 30-39 PDF
ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ КЕРУВАННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ Н. П. Басай 39-49 PDF
НАУКОВИЙ ДОРОБОК ПРОФЕСОРА О.І. БУГАЙОВА ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ М. В. Головко 63-71 PDF
ШКІЛЬНІ ПІДРУЧНИКИ З ІСТОРІЇ В 40 – 50-ТІ РР. ХХ СТ.: ПИТАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ЗМІСТУ Н. М. Гупан 72-79 PDF
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ ПРЕДМЕТІВ А. М. Гуржій, Л. А. Карташова, В. В. Лапінський 80-94 PDF
ПІДРУЧНИК З ПРИРОДОЗНАВСТВА ДЛЯ 5 КЛАСУ ЯК ОСНОВА ВТІЛЕННЯ ІДЕЙ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ПРЕДМЕТАХ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ПРИРОДОЗНАВСТВО» В. Р. Ільченко 105-112 PDF
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ: «ДІАЛОГ КУЛЬТУР» У ЗМІСТІ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА С. В. Косянчук 112-120 PDF
ДИДАКТИЧНІ ВИМОГИ ДО ПІДРУЧНИКІВ «ТЕХНОЛОГІЇ» ДЛЯ 10-11-ИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ, СПРЯМОВАНІ НА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЕКОНОМІЧНИХ ПОНЯТЬ П. Б. Левін 131-140 PDF
ІНТЕГРАЦІЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ В ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКА «КУЛІНАРІЯ. 11 КЛАС» Н. Г. Левченко 140-147 PDF
ВИКОРИСТАННЯ КАРИКАТУР В ШКІЛЬНОМУ ПІДРУЧНИКУ ІСТОРІЇ (МЕТОДИКА РОБОТИ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ) П. В. Мороз 147-167 PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАУКОВО- МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З ПОЗИЦІЙ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ Л. В. Непорожня 168-176 PDF
НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ В ПРОГРАМІ ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКО АКТИВНИХ ШКІЛ В КОНТЕКСТІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ М. В. Неруш 177-185 PDF
СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ УЧНІВ: ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ БАЗОВОЇ І ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ М. І. Піддячий 185-198 PDF
МОДЕЛЮВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ МЕТОДІВ ФІЗИКИ У ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ Н. В. Подопригора 198-205 PDF
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ Т. К. Полонська 206-215 PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ У 5 КЛАСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЗА НОВИМ ПІДРУЧНИКОМ О. І. Пометун 215-225 PDF
НАВЧАЛЬНІ ПІДРУЧНИКИ З ІСТОРІЇ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ СЕРЕДНІХ ШКІЛ ГАЛИЧИНИ СЕРЕДИНИ ХІХ СТ. – ПОЧ. ХХ СТ. Т. М. Савшак 232-244 PDF
ІННОВАЦІЙНІ МОДЕЛІ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОСНОВА СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА «ТЕХНОЛОГІЇ» («ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ») А. М. Тарара, Б. М. Терещук 254-262 PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОЛОГО-ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В. С. Яценко 262-268 PDF