Статті
Опубліковано 30.12.2013
Ключові слова
- дидактичні та лінгвометодичні класифікації уроків,
- типи і види уроків іноземної мови,
- стандартні і нестандартні уроки
Як цитувати
Алєксєєнко, І. В. . (2013). ТИПОЛОГІЯ УРОКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ ТА ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЯ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (13), 19–30. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/617
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті досліджується питання типології уроків іноземної мови. Аналізуються класифікації уроків у дидактичній, лінгводидактичній і методичній літературі. Обґрунтовується типологія уроків іноземної мови у старшій школі відповідно до сучасної парадигми іншомовної освіти. Здійснюється аналіз змісту чинних підручників з іноземної мови для старшої школі щодо реалізації визначених типів і видів уроку.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.