№ 13 (2013)
Статті

ТИПОЛОГІЯ УРОКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ ТА ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЯ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКІВ

І. В. Алєксєєнко
Біографія

Опубліковано 30.12.2013

Ключові слова

  • дидактичні та лінгвометодичні класифікації уроків,
  • типи і види уроків іноземної мови,
  • стандартні і нестандартні уроки

Як цитувати

Алєксєєнко, І. В. . (2013). ТИПОЛОГІЯ УРОКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ ТА ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЯ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (13), 19–30. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/617

Анотація

У статті досліджується питання типології уроків іноземної мови. Аналізуються класифікації уроків у дидактичній, лінгводидактичній і методичній літературі. Обґрунтовується типологія уроків іноземної мови у старшій школі відповідно до сучасної парадигми іншомовної освіти. Здійснюється аналіз змісту чинних підручників з іноземної мови для старшої школі щодо реалізації визначених типів і видів уроку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.