Опубліковано 30.12.2013
Ключові слова
- зміст освіти,
- системний підхід,
- система знань про людину,
- старшокласник,
- структура
- цілісність,
- сучасний підручник,
- процес створення підручників ...Більше
Як цитувати
Васьківська, Г. О. . (2013). ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА: ЛЮДИНОЗНАВЧІ АСПЕКТИ. Проблеми сучасного підручника, (13), 55–63. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/621
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті окреслено теоретико-методологічні засади формування змісту освіти у старшій школі з огляду на людинознавчі аспекти. Розглянуто наукові трактування поняття «зміст освіти». Обґрунтовано важливість системного підходу у процесі формування змісту освіти загалом і конструювання системи знань про людину зокрема. Зосереджено увагу на проблемі формування системи знань про людину в учнів старшої школи
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.