№ 13 (2013)
Статті

ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА: ЛЮДИНОЗНАВЧІ АСПЕКТИ

Г. О. Васьківська
Біографія

Опубліковано 30.12.2013

Ключові слова

  • зміст освіти,
  • системний підхід,
  • система знань про людину,
  • старшокласник,
  • структура,
  • цілісність,
  • сучасний підручник,
  • процес створення підручників
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Васьківська, Г. О. . (2013). ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА: ЛЮДИНОЗНАВЧІ АСПЕКТИ. Проблеми сучасного підручника, (13), 55–63. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/621

Анотація

У статті окреслено теоретико-методологічні засади формування змісту освіти у старшій школі з огляду на людинознавчі аспекти. Розглянуто наукові трактування поняття «зміст освіти». Обґрунтовано важливість системного підходу у процесі формування змісту освіти загалом і конструювання системи знань про людину зокрема. Зосереджено увагу на проблемі формування системи знань про людину в учнів старшої школи

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.