№ 13 (2013)
Статті

РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ В ПРОЦЕСІ ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ

Т. М. Засєкіна
Біографія

Опубліковано 30.12.2013

Ключові слова

  • експериментальні видання,
  • підручникотворення,
  • якість навчальної літератури

Як цитувати

Засєкіна, Т. М. . (2013). РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ В ПРОЦЕСІ ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ. Проблеми сучасного підручника, (13), 95–104. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/625

Анотація

У статті розглядаються тенденції розвитку процесу національного підручникотворення з позицій оцінювання змін до процедури апробації та експериментальної перевірки новостворених підручників. З метою подальшого розвитку і вдосконалення національної системи підручникотворення пропонуються підходи до визначення ролі експерименту у цьому процесі; процедура створення експериментальних навчальних видань та їх статус; необхідність удосконалення критеріїв і процедури оцінювання якості навчальної літератури.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.