Опубліковано 30.12.2013
Ключові слова
- експериментальні видання,
- підручникотворення,
- якість навчальної літератури
Як цитувати
Засєкіна, Т. М. . (2013). РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ В ПРОЦЕСІ ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ. Проблеми сучасного підручника, (13), 95–104. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/625
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються тенденції розвитку процесу національного підручникотворення з позицій оцінювання змін до процедури апробації та експериментальної перевірки новостворених підручників. З метою подальшого розвитку і вдосконалення національної системи підручникотворення пропонуються підходи до визначення ролі експерименту у цьому процесі; процедура створення експериментальних навчальних видань та їх статус; необхідність удосконалення критеріїв і процедури оцінювання якості навчальної літератури.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.