Статті
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАУКОВО- МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З ПОЗИЦІЙ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Опубліковано 30.12.2013
Ключові слова
- науково-методичне забезпечення,
- компетентнісний підхід,
- ключові компетентності,
- структура і зміст підручників з фізики,
- основна школа
Як цитувати
Непорожня, Л. В. . (2013). ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАУКОВО- МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З ПОЗИЦІЙ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Проблеми сучасного підручника, (13), 168–176. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/632
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються особливості розвитку науково-методичного забезпечення навчання фізики для основної школи з позицій компетентнісного підходу. Ключовою особливістю науково-методичного забезпечення є його відповідність розвитку сучасної фізичної та педагогічної науки з урахуванням вікових особливостей учнів і здатність передбачати розвиток ключових та предметних компетенцій як невід’ємної складової загальнолюдської культури.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.