Статті
ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ У 5 КЛАСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЗА НОВИМ ПІДРУЧНИКОМ
Опубліковано 30.12.2013
Ключові слова
- шкільний підручник з історії,
- 5 клас,
- зміст,
- методичний апарат,
- пізнавальна діяльність
Як цитувати
Пометун, О. І. . (2013). ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ У 5 КЛАСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЗА НОВИМ ПІДРУЧНИКОМ. Проблеми сучасного підручника, (13), 215–225. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/637
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкриваються питання відбору і побудови змісту у шкільному підручнику з історії у 5-му класі. Висвітлено зміни у його структурі та методичному апараті у контексті Державного стандарту освіти та змін у програмі загальноосвітньої школи. Висвітлено особливості методики організації пізнавальної діяльності учнів 5-го класу за новим підручником.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.