№ 25 (2020)
Статті

ОПТИМІЗАЦІЯ ЧИТАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ІНТЕГРОВАНИХ ПІДРУЧНИКАХ «РОСІЙСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА» ДЛЯ 10—11-Х К ЛАСІВ

Валентина Снєгірьова
Про автора

Опубліковано 30.12.2020

Ключові слова

  • читання,
  • художній текст,
  • читач,
  • читацька діяльність,
  • читацька компетентність,
  • аналіз,
  • система завдань,
  • підручник
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Снєгірьова, В. (2020). ОПТИМІЗАЦІЯ ЧИТАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ІНТЕГРОВАНИХ ПІДРУЧНИКАХ «РОСІЙСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА» ДЛЯ 10—11-Х К ЛАСІВ. Проблеми сучасного підручника, (25), 182–191. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-25-182-191

Анотація

У статті з’ясовано проблеми читання школярів, які потребують вирішення з огляду на виклики часу, зокрема, завдання оптимізувати роботу над текстами художніх творів як носіями культурно-ціннісних знань, завдяки яким формується особистість. Запропоновано систему запитань і завдань до художнього тексту, спрямовану на опанування учнями елементами аналізу та інтерпретації літературного твору, засвоєння ними алгоритмів дослідницької і творчої діяльності, норм навчальної комунікації, самостійне осмислення та гармонізацію навчальних дій.