ОПТИМІЗАЦІЯ ЧИТАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ІНТЕГРОВАНИХ ПІДРУЧНИКАХ «РОСІЙСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА» ДЛЯ 10—11-Х К ЛАСІВ
Опубліковано 30.12.2020
Ключові слова
- читання,
- художній текст,
- читач,
- читацька діяльність,
- читацька компетентність
- аналіз,
- система завдань,
- підручник ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті з’ясовано проблеми читання школярів, які потребують вирішення з огляду на виклики часу, зокрема, завдання оптимізувати роботу над текстами художніх творів як носіями культурно-ціннісних знань, завдяки яким формується особистість. Запропоновано систему запитань і завдань до художнього тексту, спрямовану на опанування учнями елементами аналізу та інтерпретації літературного твору, засвоєння ними алгоритмів дослідницької і творчої діяльності, норм навчальної комунікації, самостійне осмислення та гармонізацію навчальних дій.