№ 25 (2020)
Статті

СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА ПОНЯТТЯ «ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ»: ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ПЕДАГОГІВ

Лариса Шевчук
Про автора

Опубліковано 30.12.2020

Ключові слова

  • диференціація навчання,
  • диференційований підхід,
  • диференційоване навчання,
  • навчання учнів закладів загальної середньої освіти

Як цитувати

Шевчук, Л. (2020). СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА ПОНЯТТЯ «ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ»: ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ПЕДАГОГІВ. Проблеми сучасного підручника, (25), 219–227. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-25-219-227

Анотація

У статті наголошено на важливості ознайомлення учителів із сутністю та специфікою понять «диференціація навчання», «диференційований підхід» та «диференційоване навчання», уміщено відповідні трактування науковців і методистів. Запропоновано авторські визначення названих понять. Зокрема, «диференційований підхід» трактовано як підхід до навчання, для якого характерні орієнтованість на оптимальний розвиток кожного школяра, застосування поділу, класифікації, різнорівневості й варіативності. Диференційоване навчання визначено як комплексну систему, впровадження якої в освітній процес передбачає визначення складності та темпу навчання згідно з індивідуальними особливостями окремих учнів та особливостями груп школярів, застосування відповідних форм навчання, методів і засобів. Диференціація навчання відображає розгляд специфіки функціонування відповідного механізму в окремому випадку.