Опубліковано 30.12.2020
Ключові слова
- диференціація навчання,
- диференційований підхід,
- диференційоване навчання,
- навчання учнів закладів загальної середньої освіти
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті наголошено на важливості ознайомлення учителів із сутністю та специфікою понять «диференціація навчання», «диференційований підхід» та «диференційоване навчання», уміщено відповідні трактування науковців і методистів. Запропоновано авторські визначення названих понять. Зокрема, «диференційований підхід» трактовано як підхід до навчання, для якого характерні орієнтованість на оптимальний розвиток кожного школяра, застосування поділу, класифікації, різнорівневості й варіативності. Диференційоване навчання визначено як комплексну систему, впровадження якої в освітній процес передбачає визначення складності та темпу навчання згідно з індивідуальними особливостями окремих учнів та особливостями груп школярів, застосування відповідних форм навчання, методів і засобів. Диференціація навчання відображає розгляд специфіки функціонування відповідного механізму в окремому випадку.