№ 31 (2023)
Статті

Підручник і проєктно-дослідна діяльність учнів

Іон Акірі
Біографія

Опубліковано 17.01.2024

Ключові слова

  • компетентність,
  • сучасний підручник,
  • проєктно-дослідницька діяльність учнів,
  • дидактичні цілі,
  • дидактична технологія

Як цитувати

Акірі, І. . (2024). Підручник і проєктно-дослідна діяльність учнів. Проблеми сучасного підручника, (31), 6–10. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2023-31-6-10

Анотація

У статті розглянуто роль шкільного підручника у формуванні та розвитку в учнів проєктно-дослідницької компетентності. Проаналізовано особливості сучасних підручників Республіки Молдова у контексті реалізації компетентнісного навчання та визначено напрями вдосконалення навчальної книжки. Акцентовано увагу на важливій особливості шкільного підручника нового покоління як засобу реалізації в реальному освітньому процесі сучасних дидактичних технологій.
Обґрунтовано необхідність уведення до підручників з усіх шкільних предметів інструментів підтримки проєктно-дослідницької діяльності учнів та проілюстровано дидактичні можливості таких рубрик «Досліджуємо та пізнаємо», «Дослідіть», «Проєкт» у контексті організації та проведення проєктно-дослідницької діяльності учнів.
Визначено дидактичну цінність проєктно-дослідницької діяльності з позицій суб’єктів освітнього процесу (здобувачів освіти педагогів).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

  1. Бондар, С.П. (2012). Роль і значення навчального тексту підручника у розвитку пошуково-дослідницької компетентності старшокласників. Проблеми сучасного підручника: збірник нукових праць, 12.
  2. Shkolnyi, O., Shvets, V., & Akiri, I. (2022). Using cascade-tasks for evaluation of educational achievements in mathematics during national standardized tests. Revista: Mathematics and Informatics. Educational Issues, 65(2).
  3. Akiri, I. (2021). The transdisciplinary as an educational paradigm of the future. Scientific journal «Education: Modern Discourses», 4.
  4. Бондар, С.П. (2012). Роль і значення навчального тексту підручника у розвитку пошуково-дослідницької компетентності старшокласників. Проблеми сучасного підручника: збірник нукових праць, 12.
  5. Shkolnyi, O., Shvets, V., & Akiri, I. (2022). Using cascade-tasks for evaluation of educational achievements in mathematics during national standardized tests. Revista: Mathematics and Informatics. Educational Issues, 65(2).
  6. Akiri, I. (2021). The transdisciplinary as an educational paradigm of the future. Scientific journal «Education: Modern Discourses», 4.