№ 31 (2023)
Статті

Шляхи реалізації практико-орієнтованого навчання геометрії в гімназії відповідно до етапів вивчення математичних понять

Вікторія Волошена
Біографія

Опубліковано 17.01.2024

Ключові слова

  • геометрія,
  • методика навчання,
  • математичні поняття,
  • математичне моделювання,
  • практико-орієнтовані задачі,
  • практико-орієнтоване навчання
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Волошена, В. . (2024). Шляхи реалізації практико-орієнтованого навчання геометрії в гімназії відповідно до етапів вивчення математичних понять. Проблеми сучасного підручника, (31), 38–48. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2023-31-38-48

Анотація

У статті зроблена спроба розкрити проблему реалізації ідеї практико-орієнтованого навчання геометрії в гімназії відповідно до етапів вивчення математичних понять. Пропонується використовувати спеціальний підхід до вивчення математичних понять, заснований на поетапному засвоєнні змісту навчання з впровадженням комплексу практико-орієнтованих навчальних матеріалів, таких, як ілюстрації, завдання та вправи з різними дидактичними функціями згідно з етапами введення, засвоєння та закріплення понять, їх визначень, теорем. Запропоновано приклади такого навчання, в яких зазначені взаємозв’язки між етапами вивчення понять та їх застосувань засобами комплексу практико-орієнтованих
навчальних матеріалів та прикладними математичними вміннями школярів, виокремленими відповідно до етапів методу математичного моделювання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

  1. Бурда, М. (2022). Особливості застосування геометричних фігур на практиці. Проблеми сучасного підручника, (28), 18–25.
  2. Глобін, О. І., Бурда, М. І., Васильєва, Д. В., Волошена В. В. , Вашуленко, О. П., Мацько, Н. Д., Хмара ,Т. М. (2015) Компетентнісно орієнтована методика навчання математики в основній школі. Методичний посібник.
  3. Rellensmann J. et al. (2020) Measuring and investigating strategic knowledge about drawing to solve geometry modelling problems. ZDM Mathematics Education 52, 97–110.
  4. Seto C. et al. (2012) Mathematical Modelling for Singapore Primary Classrooms: From a Teacher's Lens , Mathematics education : Expanding horizons: Proceedings of the 35th Annual Conference of the Mathematics Education Research Group of Australasia. Adelaide : Mathematics Education Research Group of Australasia, 672‒679.