Опубліковано 17.01.2024
Ключові слова
- геометрія,
- методика навчання,
- математичні поняття,
- математичне моделювання,
- практико-орієнтовані задачі
- практико-орієнтоване навчання ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті зроблена спроба розкрити проблему реалізації ідеї практико-орієнтованого навчання геометрії в гімназії відповідно до етапів вивчення математичних понять. Пропонується використовувати спеціальний підхід до вивчення математичних понять, заснований на поетапному засвоєнні змісту навчання з впровадженням комплексу практико-орієнтованих навчальних матеріалів, таких, як ілюстрації, завдання та вправи з різними дидактичними функціями згідно з етапами введення, засвоєння та закріплення понять, їх визначень, теорем. Запропоновано приклади такого навчання, в яких зазначені взаємозв’язки між етапами вивчення понять та їх застосувань засобами комплексу практико-орієнтованих
навчальних матеріалів та прикладними математичними вміннями школярів, виокремленими відповідно до етапів методу математичного моделювання.
Завантаження
Посилання
- Бурда, М. (2022). Особливості застосування геометричних фігур на практиці. Проблеми сучасного підручника, (28), 18–25.
- Глобін, О. І., Бурда, М. І., Васильєва, Д. В., Волошена В. В. , Вашуленко, О. П., Мацько, Н. Д., Хмара ,Т. М. (2015) Компетентнісно орієнтована методика навчання математики в основній школі. Методичний посібник.
- Rellensmann J. et al. (2020) Measuring and investigating strategic knowledge about drawing to solve geometry modelling problems. ZDM Mathematics Education 52, 97–110.
- Seto C. et al. (2012) Mathematical Modelling for Singapore Primary Classrooms: From a Teacher's Lens , Mathematics education : Expanding horizons: Proceedings of the 35th Annual Conference of the Mathematics Education Research Group of Australasia. Adelaide : Mathematics Education Research Group of Australasia, 672‒679.