№ 24 (2020)
Статті

СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК У РУСЛІ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ: ОСНОВНІ АКЦЕНТИ

Олена Барановська
Біографія

Опубліковано 01.06.2020

Ключові слова

  • шкільний підручник,
  • гуманітаризація навчального процесу,
  • гуманітарні предмети

Як цитувати

Барановська, О. (2020). СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК У РУСЛІ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ: ОСНОВНІ АКЦЕНТИ. Проблеми сучасного підручника, (24), 5–13. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-24-5-13

Анотація

У статті проаналізовано можливості сучасного підручника в руслі гуманітаризації навчального процесу на теперішньому етапі розвитку шкільної освіти. Проведено аналіз дидактичних досліджень у сфері підручникотворення, конкретизовано сутність основних понять. Зосереджено увагу на гуманістичному спрямуванні навчального процесу та його відображенні в змісті шкільного підручника. Визначено головні орієнтації сучасного підручника: загальнолюдські цінності; пізнання цілісності світу; формування світоглядної культури і поведінкових принципів, основ гуманістичних соціальних відносин. Наголошено на важливості віднаходження оптимального балансу між соціально-особистісною та операційно-функціональною складовою.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.