№ 32 (2024)
Статті

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОПРОФІЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В ГІМНАЗІЯХ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Антоніна Данко
Інститут педагогіки НАПН України
Біографія

Опубліковано 06.08.2024

Ключові слова

  • гімназія,
  • дистанційне навчання,
  • допрофільна освіта,
  • здобувач освіти

Як цитувати

Данко, А. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОПРОФІЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В ГІМНАЗІЯХ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Проблеми сучасного підручника, (32), 83–94. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2024-32-83-94

Анотація

Дослідження присвячене розгляду особливостей допрофільної підготовки здобувачів освіти в гімназіях у дистанційному форматі в умовах трансформаційних процесів в освіті. У роботі розглядаються питання доступності ресурсів, впливу психологічного стану учнів на якість навчання, напрями допрофільного навчання. Важливо вивчати, як ці особливості впливають на якість освіти та розвиток учнів в умовах війни, а також розробляти ефективні стратегії для підтримки освітнього процесу. Результати дослідження можуть сприяти розробці адаптивних педагогічних підходів для забезпечення якісної освіти під час непередбачуваних умов воєнного конфлікту й дистанційного навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

  1. Допрофільна підготовка учнів у сучасній гімназії: стан, проблеми, перспективи. (2021). Збірник тез Всеукраїнського науково-практичного семінару. Київ: Педагогічна думка. https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/Zbirnyk_tez_seminaru.pdf
  2. Кремень, В. (2010) Профильное навчання: шлях до ефективної реалізації. Освіта України, 3–4, 4.
  3. Крупеніна, Н. (2018). Трансформація освіти: тенденції, перспективи. World Science, 4(32), Vol.7.
  4. Липова, Л.(2008) Теорія і практика здійснення профільного навчання в середній загальноосвітній школі. Директор школи, ліцею, гімназії, 5, 32–37.
  5. Люлькова, Ю. М. (2021). Особливості організації допрофільної підготовки учнів на базі гімназійної освіти. Допрофільна підготовка учнів у сучасній гімназії: стан, проблеми, перспективи: збірник тез Всеукраїнського науково-практичного семінару (с. 33). Київ: Педагогічна думка. https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/Zbirnyk_tez_seminaru.pdf
  6. Ляшенко, О.І. та ін. (Ред.). (2024). Профільна середня освіта: виклики і шляхи реалізації. Київ: Освіта. https://lib.iitta.gov.ua/740085/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9C%D0%A1_v5.pdf
  7. Онаць, О. М., Данко, А. Ю. (2022). Психологічні аспекти педагогіки партнерської взаємодії в закладах освіти у підручнику для керівника. Проблеми сучасного підручника, 9, 172–184. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2022-29-172-184
  8. Онаць, О. М. (2021). Організація інноваційного освітньо-розвивального середовища для профільного навчання. Допрофільна підготовка учнів у сучасній гімназії: стан, проблеми, перспективи: збірник тез Всеукраїнського науково-практичного семінару (с.41-47). Київ: Педагогічна думка. https://lib.iitta.gov.ua/cgi/search/simple?q
  9. Положення про дистанційне навчання (2020). Міністерство освіти і науки України. Редакція від 08.09.2020. http://osvita.ua/legislation/Dist_osv/2999/
  10. Топузов, О.М. (2021а). Освітнє партнерство в системі загальної середньої освіти: теорія і методологія: монографія. Київ: Інститут педагогіки, Педагогічна думка. https://doi.org/10.32405/978-966-603-2-2021-160.
  11. Топузов, О.М. (2021b). Освітнє партнерство закладу загальної середньої освіти як чинник успішної організації системи допрофільної підготовки і профільного навчання учнів. Допрофільна підготовка учнів у сучасній гімназії: стан, проблеми, перспективи: збірник тез Всеукраїнського науково-практичного семінару (с. 7–11). https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/Zbirnyk_tez_seminaru.pdf.
  12. Трубачева, С.Е. (2010). Шляхи профільного самовизначення учнів в основній школі. У Профільне навчання: Нормативно-правові й теоретико-методичні засади (с. 53–159). Тернопіль: Мандрівець.
  13. Doprofilna pidhotovka uchniv u suchasnii himnazii: stan, problemy, perspektyvy. (2021). Zbirnyk tez Vseukrainskoho naukovo-praktychnoho seminaru. Kyiv: Pedahohichna dumka. https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/Zbirnyk_tez_seminaru.pdf (in Ukrainian).
  14. Kremen, V. (2010) Profylnoe navchannia: shliakh do efektyvnoi realizatsii. Osvita Ukrainy, 3–4, 4. (in Ukrainian).
  15. Krupenіna, N. (2018). Transformatsiia osvity: tendentsii, perspektyvy. World Science, 4 (32), Vol.7. (in Ukrainian).
  16. Lypova, L.(2008) Teoriia i praktyka zdiisnennia profilnoho navchannia v serednii zahalnoosvitnii shkoli. Dyrektor shkoly, litseiu, himnazii, 5, 32–37. (in Ukrainian).
  17. Liulkova, Yu. M. (2021). Osoblyvosti orhanizatsii doprofilnoi pidhotovky uchniv na bazi himnaziinoi osvity. Doprofilna pidhotovka uchniv u suchasnii himnazii: stan, problemy, perspektyvy: zbirnyk tez Vseukrainskoho naukovo-praktychnoho seminaru (s. 33). Kyiv: Pedahohichna dumka. https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/Zbirnyk_tez_seminaru.pdf (in Ukrainian).
  18. Liashenko, O.I. ta in. (Red.). (2024). Profilna serednia osvita: vyklyky i shliakhy realizatsii. Kyiv: Osvita. https://lib.iitta.gov.ua/740085/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9C%D0%A1_v5.pdf (in Ukrainian).
  19. Onats, O. M., Danko, A. Yu. (2022). Psykholohichni aspekty pedahohiky partnerskoi vzaiemodii v zakladakh osvity u pidruchnyku dlia kerivnyka. Problemy suchasnoho pidruchnyka, 9, 172–184. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2022-29-172-184 (in Ukrainian).
  20. Onats, O. M. (2021). Orhanizatsiia innovatsiinoho osvitno-rozvyvalnoho seredovyshcha dlia profilnoho navchannia. Doprofilna pidhotovka uchniv u suchasnii himnazii: stan, problemy, perspektyvy: zbirnyk tez Vseukrainskoho naukovo-praktychnoho seminaru (s. 41-47). Kyiv: Pedahohichna dumka. https://lib.iitta.gov.ua/cgi/search/simple?q (in Ukrainian).
  21. Polozhennia pro dystantsiine navchannia (2020). Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy. Redaktsiia vid 08.09.2020. http://osvita.ua/legislation/Dist_osv/2999/ (in Ukrainian).
  22. Topuzov, O.M. (2021a). Osvitnie partnerstvo v systemi zahalnoi serednoi osvity: teoriia i metodolohiia: monohrafiia. Kyiv: Instytut pedahohiky, Pedahohichna dumka. https://doi.org/10.32405/978-966-603-2-2021-160. (in Ukrainian).
  23. Topuzov, O.M. (2021b). Osvitnie partnerstvo zakladu zahalnoi serednoi osvity yak chynnyk uspishnoi orhanizatsii systemy doprofilnoi pidhotovky i profilnoho navchannia uchniv. Doprofilna pidhotovka uchniv u suchasnii himnazii: stan, problemy, perspektyvy: zbirnyk tez Vseukrainskoho naukovopraktychnoho seminaru (s. 7–11). https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/Zbirnyk_tez_seminaru.pdf. (in Ukrainian).
  24. Trubacheva, S.E. (2010). Shliakhy profilnoho samovyznachennia uchniv v osnovnii shkoli. U Profilne navchannia: Normatyvno-pravovi y teoretyko-metodychni zasady (s. 153–159). Ternopil: Mandrivets. (in Ukrainian).