Опубліковано 01.06.2020
Ключові слова
- профільне навчання технологій,
- проєктно-технологічна компетентність,
- спецкурси,
- зміст,
- наукова основа
- теоретико-методологічні засади,
- інженерно-технічне спрямування,
- експеримент ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті наголошено на важливості профільного навчання технологій інженерно-технічного спрямування й розроблення відповідного навчально-методичного забезпечення у вигляді спецкурсів (курсів за вибором) з технологій. Проведено систематизацію й узагальнення результатів наукового дослідження низки тем (старша профільна школа) у відділі технологічної освіти Інституту педагогіки НАПН України з метою системного використання теоретичних розробок (концептуальних і теоретико-методологічних засад, моделей; сформульованих гіпотез, інновацій, ідей; розроблених способів, підходів тощо) у процесі проєктування ефективного змісту спецкурсів для профільного навчання технологій. Отримані результати утворили науково-теоретичну основу проєктування змісту навчального посібника для спецкурсу інженерно-технічного спрямування «Проєктування і конструювання об’єктів техніки». Обґрунтовано важливість змісту спецкурсу для формування в учнів проєктно-технологічної компетентності, творчого технічного потенціалу, забезпечення свідомого вибору учнями своєї майбутньої професійної діяльності інженерно-технічного спрямування. Висвітлено роль широкопланового методичного апарату посібника для ефективної реалізації змісту спецкурсу «Проєктування і конструювання об’єктів техніки» у навчальному процесі старшої школи й виконання завдань профільного навчання технологій за його змістом.