РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ ПОЧАТКОВОГО КУРСУ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ У ПІДРУЧНИКУ З ЧИТАННЯ
Опубліковано 30.12.2019
Ключові слова
- початкова освіта,
- мовно-літературна галузь,
- змістові лінії,
- підручник з читання,
- читацька компетентність
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті актуалізовано проблему розроблення інноваційного навчально-методичного забезпечення для сучасної початкової школи на етапі її реформування. Проаналізовано внесок учених у розвиток теорії і практики підручникотворення для початкової школи. Обґрунтовано необхідність урахування ідей особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів у створенні сучасного підручника з читання для початкової школи в контексті завдань Нової української школи. Висвітлено мету і завдання змістових ліній мовно-літературної галузі початкової освіти. Розкрито дидактико-методичні можливості підручника з читання для 2 класу як засобу реалізації завдань змістових ліній Типової освітньої програми через предмет «Читання».