№ 23 (2019)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ ПОЧАТКОВОГО КУРСУ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ У ПІДРУЧНИКУ З ЧИТАННЯ

Оксана Вашуленко
Про автора

Опубліковано 30.12.2019

Ключові слова

  • початкова освіта,
  • мовно-літературна галузь,
  • змістові лінії,
  • підручник з читання,
  • читацька компетентність

Як цитувати

Вашуленко, О. (2019). РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ ПОЧАТКОВОГО КУРСУ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ У ПІДРУЧНИКУ З ЧИТАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (23), 35. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-23-35

Анотація

У статті актуалізовано проблему розроблення інноваційного навчально-методичного забезпечення для сучасної початкової школи на етапі її реформування. Проаналізовано внесок учених у розвиток теорії і практики підручникотворення для початкової школи. Обґрунтовано необхідність урахування ідей особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів у створенні сучасного підручника з читання для початкової школи в контексті завдань Нової української школи. Висвітлено мету і завдання змістових ліній мовно-літературної галузі початкової освіти. Розкрито дидактико-методичні можливості підручника з читання для 2 класу як засобу реалізації завдань змістових ліній Типової освітньої програми через предмет «Читання».