№ 22 (2019)
Статті

ПІДРУЧНИК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Валерий Редько
Біографія
Тамара Полонська
Біографія

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • мотивація,
  • навчальна діяльність,
  • іноземна мова,
  • шкільний підручник

Як цитувати

Редько V., & Полонська T. (2019). ПІДРУЧНИК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (22), 260–273. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-260-273

Анотація

У статті проаналізовано сутність і види мотивів навчальної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі оволодіння ними іноземною мовою. Розкрито роль сучасного шкільного підручника з іноземної мови, який своїм змістом має забезпечувати мотивацію до виконання школярами навчально-пізнавальної діяльності і сприяти реалізації ними власних іншомовних комунікативних намірів. Автори розглядають сучасний підручник з іноземної мови як багатофункціональний засіб навчання іноземної мови, приділивши особливу увагу мотивації навчальної діяльності учнів. Виокремлено і схарактеризовано основні компоненти мотивації навчальних дій учнів, які адаптовано до змісту
шкільного курсу з іноземної мови. Зокрема, автори розглянули такі компоненти: афективний (емпатичний), особистісний, ініціювальний, когнітивний, продуктивний, рефлексивний (самооцінний), цільовий, процесуальний (стратегічний). Результати анкетування учнів із різних регіонів України підтвердили авторські підходи до системи мотивації школярів у навчанні іноземних мов у змісті підручників з іноземних мов.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.