№ 24 (2020)
Статті

СПЕЦКУРС «ІСТОРІЯ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА МАТЕМАТИКИ»: ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА

Світлана Панова
Біографія

Опубліковано 01.06.2020

Ключові слова

  • історія шкільного підручника математики,
  • історія математики,
  • підручник,
  • математика,
  • математична освіта

Як цитувати

Панова, С. (2020). СПЕЦКУРС «ІСТОРІЯ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА МАТЕМАТИКИ»: ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА. Проблеми сучасного підручника, (24), 206–215. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-24-206-215

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність включення у фахову підготовку майбутніх учителів математики навчальної дисципліни «Історія шкільного підручника математики», що зумовлено необхідністю покращання змістового наповнення сучасного підручника математики та формування в майбутніх її вчителів здатності до різнобічного та глибокого аналізу позитивних і негативних тенденцій у створенні шкільної навчальної літератури з математики протягом декількох століть. Розкрито зміст і структуру цього авторського спецкурсу, вивчення якого сприяє глибшому розумінню майбутніми вчителями математики педагогічних, психологічних, політичних, підручникознавчих та інших аспектів створення математичної навчальної літератури з метою обрання або створення в майбутній фаховій діяльності якісного підручника математики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.