Опубліковано 01.06.2020
Ключові слова
- історія шкільного підручника математики,
- історія математики,
- підручник,
- математика,
- математична освіта
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті обґрунтовано доцільність включення у фахову підготовку майбутніх учителів математики навчальної дисципліни «Історія шкільного підручника математики», що зумовлено необхідністю покращання змістового наповнення сучасного підручника математики та формування в майбутніх її вчителів здатності до різнобічного та глибокого аналізу позитивних і негативних тенденцій у створенні шкільної навчальної літератури з математики протягом декількох століть. Розкрито зміст і структуру цього авторського спецкурсу, вивчення якого сприяє глибшому розумінню майбутніми вчителями математики педагогічних, психологічних, політичних, підручникознавчих та інших аспектів створення математичної навчальної літератури з метою обрання або створення в майбутній фаховій діяльності якісного підручника математики.