Опубліковано 01.06.2019
Ключові слова
- географія,
- персоналія,
- наукова спадщина,
- підручник з географії,
- зміст освітньої програми
Як цитувати
Логінова, А., & Ісько, О. (2019). ПРОБЛЕМИ ПЕРСОНАЛІЙ В ЗМІСТІ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА З ГЕОГРАФІЇ. Проблеми сучасного підручника, (22), 121–128. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-121-128
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті аналізується місце і роль персоналій в шкільній географічній освіті: стан і проблеми відображення в програмах, підручниках, контрольно-вимірювальних матеріалах. Розкриваються підходи щодо імплементації наукової спадщини персоналій в освітню практику з метою формування в учнів поглиблених знань з географії.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.