№ 22 (2019)
Статті

СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 11 К ЛАСУ

Таміла Яценко
Біографія

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • українська література,
  • шкільний підручник,
  • компетентнісне навчання,
  • культурологічний підхід,
  • діалог культур,
  • мистецький контекст,
  • загальнокультурна компетентність учнів
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Яценко, Т. (2019). СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 11 К ЛАСУ. Проблеми сучасного підручника, (22), 317–325. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-317-325

Анотація

У статті актуалізується проблема культурологічного підходу в шкільній літературній освіті у контексті завдань Нової української школи. Підручник української літератури розглядається як ефективний засіб розвитку ключової загальнокультурної компетентності учнів-читачів. Уточнено сутність поняття «загальнокультурна компетентність» як одного із основних у сучасній шкільній освіті, конкретизовано його предметну означеність у шкільній літературній освіті. Розкрито дидактико-методичний потенціал чинного підручника української літератури для учнів 11 класу (рівень стандарту) щодо реалізації культурологічного підходу в шкільній літературній освіті.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.