№ 21 (2018)
Статті

РОЗВИТОК ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Н. Бондаренко
Біографія
С. Косянчук
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • українська мова,
  • підручник,
  • старшокласники,
  • базові життєві (ключові) компетентності

Як цитувати

Бондаренко, Н., & Косянчук, С. (2018). РОЗВИТОК ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Проблеми сучасного підручника, (21), 44–56. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-44-56

Анотація

Статтю присвячено малодослідженій проблемі формування визначених у Законі України «Про освіту» одинадцяти груп базових (ключових) компетентностей на уроках української мови у напівреформованій старшій школі. Запропоновано ефективні шляхи розв’язання проблеми розвитку життєво важливих компетентностей старшокласників засобами підручника. На основі розробленої та реалізованої компетентнісної матриці (проект підручника «Українська мова»; авт.: Н. Бондаренко, С. Косянчук) розкриваються можливості цього засобу навчання для розвитку універсальних компетентностей російськомовних десятикласників. Акцентовано увагу на перевагах пропонованої системи: активній/інтерактивній організації опанування мови; текстовій основі як оптимальних для формування компетентностей. Наведено проблематику за кожною з груп, зразки завдань і вправ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.