АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНОЇ ТРАЄКТОРІЇ ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ «ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕСТЕТИКИ» ГРИГОРІЯ ВАСЯНОВИЧА
Опубліковано 01.06.2021
Ключові слова
- інновація,
- естетика,
- педагогічна естетика,
- інноваційна траєкторія,
- підручник
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Аналітичний спектр представленого аналізу розкриває супутні наукові елементи категоріального апарату естетики, як навчальної дисципліни вищої школи в найширшому діапазоні досвідченого інноваційного пошуку, яким і характеризується унікальна фахова педагогічна розробка відомого українського діяча, науковця та літератора – Григорія Петровича Васяновича. Це дослідження спрямовано на ретельне винайдення авторської траєкторії обґрунтування "педагогічної естетики", як самостійного наукового джерела, що має можливості вийти за межі спеціалізованого професійного дискурсу і посісти почесне місце у предметному переліку педагогічних курсів для підготовки профільних спеціалістів академічного ґатунку. Також наголошено на тому, що усталена естетична термінологія відповідного підручникового обігу може розширюватися за рахунок інноваційності теоретико-практичних принципів "Педагогічної естетики" Григорія Васяновича.