№ 16 (2016)
Статті

ШКІЛЬНИЙ ПІДРУЧНИК З ПРИРОДОЗНАВСТВА ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ ТА ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ

О. С. Гринюк
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • шкільний підручник,
  • інтеграція знань,
  • дослідницькі уміння,
  • проектна діяльність,
  • природничонаукова компетентність

Як цитувати

Гринюк, О. С. . (2016). ШКІЛЬНИЙ ПІДРУЧНИК З ПРИРОДОЗНАВСТВА ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ ТА ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (16), 92–99. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/405

Анотація

У статті проаналізовано роль шкільного підручника з природознавства як засобу інтеграції знань з предметів природничого циклу та формування дослідницьких умінь старшокласників; визначено аспекти, які мають бути втілені в методичному апараті підручника для формування в учнів цілісних знань про природу та їх інтеграція на основі загальних закономірностей природи; обґрунтовано доцільність втілення у підручнику різноманітних форм роботи, зокрема дослідницької діяльності, шляхом застосування методу проектів, що спонукатиме учнів виявляти інтелектуальні здібності, моральні та комунікабельні якості, а також сприятиме формуванню нових пізнавальних цінностей, умінь, навичок і дослідницької позиції в сприйнятті й розумінні природи, її закономірностей та оволодіння природничонауковою компетентністю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.