№ 16 (2016)
Статті

ПІДРУЧНИКИ З ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ ЯК СКЛАДОВА ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА

О. Г. Ільченко
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • підручник,
  • дослідницьке навчальне середовище,
  • інтегрований курс з природознавства,
  • дослідницькі уміння

Як цитувати

Ільченко, О. Г. . (2016). ПІДРУЧНИКИ З ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ ЯК СКЛАДОВА ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА. Проблеми сучасного підручника, (16), 185–192. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/410

Анотація

Розглянуто проблеми підручників природничого циклу предметів як складової навчального середовища в аспекті організації дослідницьких умінь і навичок учнів. У вітчизняній освіті впроваджуються елементи STEM-освіти з метою підвищення ефективності розвитку наукового мислення учнів і їх дослідницьких умінь, навичок. З цією метою необхідно створювати відповідне дослідницьке навчальне середовище. Навчальне середовище ефективне за створення умов для розвитку пізнавальної активності учня, позитивної мотивації навчання, задоволення природних базових потреб учня до дослідження і висновків, конструювання (моделювання), комунікації. Таким чином, умовою ефективного навчального середовища є дослідницький його напрямок.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.