№ 16 (2016)
Статті

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКА З ПРАВОЗНАВСТВА ДЛЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Л. Т. Рябовол
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • профільне навчання,
  • підручник з правознавства,
  • компетентнісний підхід,
  • предметна правова компетентність,
  • компетентнісно орієнтований підручник з правознавства

Як цитувати

Рябовол, Л. Т. . (2016). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКА З ПРАВОЗНАВСТВА ДЛЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (16), 373–384. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/427

Анотація

У статті викладено концептуальні основи побудови підручника з правознавства для профільного навчання. Зазначено, що такий підручник має забезпечувати розвиток в учнів предметної правової компетентності профільного рівня; його зміст має ґрунтуватися на змісті юридичної науки, відображати її новітні досягнення, сприяти розвитку в учнів емпіричного та теоретичного мислення, охоплювати суттєвий практичний складник, створювати можливості для реалізації внутрішньопредметних (міжтемних) та міжпредметних зв’язків, використання різноманітних методів навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.