№ 22 (2019)
Статті

ПІДРУЧНИК «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Ірина Андрусенко
Біографія

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • початкова освіта,
  • початкова школа,
  • шкільні підручники,
  • інтеграція,
  • інтегроване навчання,
  • «Я досліджую світ»,
  • екологічні уміння
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Андрусенко, І. (2019). ПІДРУЧНИК «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Проблеми сучасного підручника, (22), 6–15. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-6-15

Анотація

У статті проаналізовано дидактико-методичні аспекти побудови підручника «Я досліджую світ» як засобу формування у молодших школярів екологічних умінь. Обґрунтовано роль інтегрованого курсу як особливого етапу у формуванні ключових та предметних компетентностей учнів початкових класів. Висвітлено комплексне розв’язання освітніх завдань, під час виконання яких відбувається опанування учнями способів навчально-пізнавальної і природоохоронної діяльності, розвиток у дітей ціннісних орієнтацій у ставленні до навколишнього світу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.