Опубліковано 01.06.2019
Ключові слова
- початкова освіта,
- початкова школа,
- шкільні підручники,
- інтеграція,
- інтегроване навчання
- «Я досліджую світ»,
- екологічні уміння ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті проаналізовано дидактико-методичні аспекти побудови підручника «Я досліджую світ» як засобу формування у молодших школярів екологічних умінь. Обґрунтовано роль інтегрованого курсу як особливого етапу у формуванні ключових та предметних компетентностей учнів початкових класів. Висвітлено комплексне розв’язання освітніх завдань, під час виконання яких відбувається опанування учнями способів навчально-пізнавальної і природоохоронної діяльності, розвиток у дітей ціннісних орієнтацій у ставленні до навколишнього світу.