Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- педагогічні технології,
- шкільний підручник,
- профільне навчання
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Стаття присвячена аналізу потенційних можливостей шкільного підручника у процесі реалізації педагогічних технологій в старшій школі. У статті висвітлено основні сучасні функції підручника в умовах профільного навчання, дидактичні особливості їх реалізації в аспекті педагогічних технологій. Сучасний підручник, як навчальний засіб виконує такі основні функції, як: інформаційно-пізнавальну, дослідницьку, практичну, самоосвіти та саморегуляції, які спрямовані передусім на формування освітніх компетентностей учнів і є важливими для реалізації основних етапів педагогічних технологій. Підручники з профільних предметів мають забезпечувати поглиблене вивчення навчального матеріалу і передбачати більш повне опанування понять, законів, теорій; а також бути спрямованими на використання педагогічних технологій через організацію навчально-інформаційної, творчої, комунікативної, проектної, дослідницької, рефлексивної, емоційно-ціннісної, оцінної діяльності учнів.