№ 21 (2018)
Статті

МОЖЛИВОСТІ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА У РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СТАРШІЙ ШКОЛІ

С. Трубачева
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • педагогічні технології,
  • шкільний підручник,
  • профільне навчання

Як цитувати

Трубачева, С. (2018). МОЖЛИВОСТІ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА У РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Проблеми сучасного підручника, (21), 404–411. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-404-411

Анотація

Стаття присвячена аналізу потенційних можливостей шкільного підручника у процесі реалізації педагогічних технологій в старшій школі. У статті висвітлено основні сучасні функції підручника в умовах профільного навчання, дидактичні особливості їх реалізації в аспекті педагогічних технологій. Сучасний підручник, як навчальний засіб виконує такі основні функції, як: інформаційно-пізнавальну, дослідницьку, практичну, самоосвіти та саморегуляції, які спрямовані передусім на формування освітніх компетентностей учнів і є важливими для реалізації основних етапів педагогічних технологій. Підручники з профільних предметів мають забезпечувати поглиблене вивчення навчального матеріалу і передбачати більш повне опанування понять, законів, теорій; а також бути спрямованими на використання педагогічних технологій через організацію навчально-інформаційної, творчої, комунікативної, проектної, дослідницької, рефлексивної, емоційно-ціннісної, оцінної діяльності учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.