№ 20 (2018)
Статті

ДО КОНЦЕПЦІЇ ПІДРУЧНИКА ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «ПРИРОДНИЧІ НАУКИ»

Т. М. Засєкіна
Про автора

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • концепція підручника,
  • інтегрований курс,
  • природничі науки,
  • профільна диференціація

Як цитувати

Засєкіна, Т. М. . (2018). ДО КОНЦЕПЦІЇ ПІДРУЧНИКА ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «ПРИРОДНИЧІ НАУКИ». Проблеми сучасного підручника, (20), 111–126. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/214

Анотація

У статті на основі аналізу сучасних концепцій підручників, принципів інтеграції природничих предметів та практик викладання інтегрованих курсів в умовах профільної диференціації, розглянуто підходи до розроблення підручника для експериментального інтегрованого курсу «Природничі науки».