Опубліковано 01.06.2018
Ключові слова
- концепція підручника,
- інтегрований курс,
- природничі науки,
- профільна диференціація
Як цитувати
Засєкіна, Т. М. . (2018). ДО КОНЦЕПЦІЇ ПІДРУЧНИКА ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «ПРИРОДНИЧІ НАУКИ». Проблеми сучасного підручника, (20), 111–126. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/214
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті на основі аналізу сучасних концепцій підручників, принципів інтеграції природничих предметів та практик викладання інтегрованих курсів в умовах профільної диференціації, розглянуто підходи до розроблення підручника для експериментального інтегрованого курсу «Природничі науки».
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.