№ 20 (2018)
Статті

КОРИГУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ГІМНАЗІЇ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ

Л. В. Непорожня
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • методика навчання фізики,
  • ключова компетентність,
  • компетентність в природничих науках і технологіях,
  • предметна компетентність з фізики,
  • підручник з фізики

Як цитувати

Непорожня, Л. В. . (2018). КОРИГУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ГІМНАЗІЇ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ. Проблеми сучасного підручника, (20), 272–280. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/229

Анотація

У статті досліджено сучасні наукові підходи щодо компонентів предметної компетентності з фізики учнів гімназії та способів її формування; проаналізовано методичні засади добору структури та змісту підручника з фізики як засобу розвитку наукового стилю мислення учнів, їх здатності обирати методи емпіричного й теоретичного пізнання природи; виявляти своє ставлення й обмінюватися науковою інформацією, вирішувати значущі ситуації, пов’язані з галуззю фізики; доведено, що підручник з фізики є необхідним засобом формування предметної компетентності як компонента компетентності в природничих науках і технологіях.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.