№ 20 (2018)
Статті

РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ

О. І. Пометун
Біографія
Н. М. Гупан
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • розвиток критичного мислення,
  • шкільний підручник історії,
  • проектування,
  • зміст,
  • методичний апарат

Як цитувати

Пометун, О. І. ., & Гупан, Н. М. . (2018). РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ. Проблеми сучасного підручника, (20), 327–338. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/236

Анотація

У статті висвітлено основні підходи до проектування та розбудови шкільного підручника з історії, орієнтованого на розвиток критичного мислення учнів. Подано характеристики й визначення поняття критичного мислення, основні вимоги, яким має
відповідати такий тип підручника та його відмінності від наявних сьогодні навчальних книг з історії. Охарактеризовано особливості змісту навчальної книги, роль і місце запитань різних типів, вимоги до пізнавальних завдань у підручнику, основи для їх розроблення, типологію в залежності від компоненту навчального процесу, на якому використовується підручник і дидактичних завдань, що розв’язує вчитель. Розкрито можливості застосування у методичному апараті підручника спеціальних методів розвитку критичного мислення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.