№ 20 (2018)
Статті

НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСНОВНИХ СКЛАДНИКІВ ЗМІСТ У ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНОМУ ЛІЦЕЇ

А. М. Тарара
Біографія
І. А. Сушко
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • варіативний складник,
  • профільний предмет,
  • спецкурси,
  • технологічна освіта,
  • профільне навчання,
  • методика,
  • зміст,
  • проектування
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Тарара, А. М. ., & Сушко, І. А. (2018). НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСНОВНИХ СКЛАДНИКІВ ЗМІСТ У ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНОМУ ЛІЦЕЇ. Проблеми сучасного підручника, (20), 436–446. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/247

Анотація

У статті визначено концептуальні положення добору спеціальних курсів (курсів за вибором) для технологічного профілю навчання учнів професійного ліцею. Розроблено наукову основу проектування змісту спецкурсів для профільного навчання технологій й обґрунтовано важливість використання в навчальному процесі профільних предметів і спецкурсів у комплексі. Наголошено на важливості забезпечення взаємозв’язку й взаємодоповнюваності профільних предметів і спецкурсів у процесі проектування змісту спецкурсів та використання їх у навчальному процесі професійного ліцею. Зазначене вище вирішено як науково-методичну проблему на прикладі розроблених автором навчальних програм профільного предмета «Технічне проектування» й спецкурсу «Проектування й конструювання об’єктів техніки».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.