№ 20 (2018)
Статті

ЗАСТОСУВАННЯ WEB-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ФАХІВЦІВ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

Н. Т. Тверезовська
Біографія
Л. В. Вікторова
Біографія
С. М. Гаріна
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • електронний підручник,
  • Web-технології,
  • інформація,
  • комунікація,
  • інформальна освіта

Як цитувати

Тверезовська, Н. Т. ., Вікторова, Л. В. ., & Гаріна, С. М. . (2018). ЗАСТОСУВАННЯ WEB-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ФАХІВЦІВ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ. Проблеми сучасного підручника, (20), 447–461. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/248

Анотація

У статті здійснено аналіз Web-технологій, а саме показано їх зародження та розвиток, відмінності однієї технології від іншої, наведено приклади Web-технологій. Доведено необхідність розвитку соціальної сфери, функціонування й розвиток якої в сучасних умовах неможливий без прямого та зворотного зв’язку із соціумом, без обміну інформацією. Узагальнено, що ключовими моментами процесу управління та розвитку соціальної сфери є інформація та комунікація. Розкрито етапи створення електронних підручників засобами блогів (технологія Web 2.0), а також їх ефективність у процесі самоосвіти. Доведено необхідність створення електронних підручників для інформальної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.