№ 20 (2018)
Статті

ПРОБЛЕМА ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ У ПІДРУЧНИКАХ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Л. М. Удовиченко
Про автора

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • старша школа,
  • образи-персонажі,
  • історико-літературний блок,
  • біографічний блок,
  • аналітичний блок,
  • дидактичний,
  • контекст
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Удовиченко, Л. М. . (2018). ПРОБЛЕМА ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ У ПІДРУЧНИКАХ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (20), 504–514. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/253

Анотація

У статті розкрито актуальні питання методики вивчення образів-персонажів художніх творів, які реалізовано у підручниках із зарубіжної літератури для старшої школи. Охарактеризовано підходи до аналізу героїв твору в дидактичній системі підручників, яка забезпечує розкриття змісту навчання та пропонує специфічну модель освітнього процесу. Розкриваються методичні особливості реалізації контекстуального вивчення образів-персонажів інокультурних творів. Доводиться, що ґрунтовного доопрацювання потребують аналітичний та дидактичний блоки навчальних книг, які забезпечуватимуть
можливість учням-читачам самостійно встановлювати роль контекстів у розкритті ідейно-естетичного змісту образів-персонажів.