No. 20 (2018)
Articles

ПРОБЛЕМА ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ У ПІДРУЧНИКАХ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ

L. Udovychenko
Bio

Published 2018-06-01

Keywords

  • high school,
  • characters,
  • historic-literary block,
  • biographical unit,
  • analytical unit,
  • didactic,
  • context
  • ...More
    Less

How to Cite

Udovychenko Л. М. . (2018). ПРОБЛЕМА ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ У ПІДРУЧНИКАХ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Problems of the Modern Textbook, (20), 504–514. Retrieved from https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/253

Abstract

У статті розкрито актуальні питання методики вивчення образів-персонажів художніх творів, які реалізовано у підручниках із зарубіжної літератури для старшої школи. Охарактеризовано підходи до аналізу героїв твору в дидактичній системі підручників, яка забезпечує розкриття змісту навчання та пропонує специфічну модель освітнього процесу. Розкриваються методичні особливості реалізації контекстуального вивчення образів-персонажів інокультурних творів. Доводиться, що ґрунтовного доопрацювання потребують аналітичний та дидактичний блоки навчальних книг, які забезпечуватимуть
можливість учням-читачам самостійно встановлювати роль контекстів у розкритті ідейно-естетичного змісту образів-персонажів.

Downloads

Download data is not yet available.