Статті
СУЧАСНІ ПІДРУЧНИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ: ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ, ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Опубліковано 01.06.2018
Ключові слова
- учні з порушеннями зору,
- офтальмол-ергономічні вимоги,
- спеціальні навчально-методичні комплекси,
- шрифт Брайля,
- грифель
- аудіокнига,
- тактильна книга,
- тифлографика,
- адаптація текстів та ілюстрацій ...Більше
Як цитувати
Хруль , О. С. . (2018). СУЧАСНІ ПІДРУЧНИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ: ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ, ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Проблеми сучасного підручника, (20), 526–535. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/256
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті представлено результати дослідження освітнього середовища з урахуванням офтальмол-гігієнічних вимог до організації освітнього процесу для дітей з порушеннями зору. Відображено особливості створення підручників для слабозорих і незрячих учнів, особливості їх використання в освітньому процесі.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.