№ 20 (2018)
Статті

СУЧАСНІ ПІДРУЧНИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ: ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ, ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

О. С. Хруль
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • учні з порушеннями зору,
  • офтальмол-ергономічні вимоги,
  • спеціальні навчально-методичні комплекси,
  • шрифт Брайля,
  • грифель,
  • аудіокнига,
  • тактильна книга,
  • тифлографика,
  • адаптація текстів та ілюстрацій
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Хруль , О. С. . (2018). СУЧАСНІ ПІДРУЧНИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ: ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ, ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Проблеми сучасного підручника, (20), 526–535. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/256

Анотація

У статті представлено результати дослідження освітнього середовища з урахуванням офтальмол-гігієнічних вимог до організації освітнього процесу для дітей з порушеннями зору. Відображено особливості створення підручників для слабозорих і незрячих учнів, особливості їх використання в освітньому процесі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.