Опубліковано 01.06.2018
Ключові слова
- литературна освіта,
- читацькі компетенції,
- компетентний читач,
- навчально-методичний комплекс,
- електронне інформаційно-освітнє середовище
- медіа проекти ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
На сьогодні зміни шкільної літературної освіти в Республіці Білорусь відбуваються з урахуванням тенденцій розвитку інформаційного суспільства й параметрів нової інформаційної реальності. Цільові орієнтири навчання та виховання творчістю пов’язані з поетапним формуванням компетентного читача. Досягнення цих цілей пов’язано з реалізацією діяльнісного та компетентнісного підходів, зверненням до потенціалу «відкритого читання», і також із створенням інноваційного ресурсного забезпечення. Збільшується важливість інноваційних компонентів навчально-методичних комплексів, сучасного електронного інформаційно-навчального середовища. Національний освітній портал (www.adu.by) представлено як один з його компонентів, а літературні медіа проекти — як дієві засоби формування компетентного читача.