№ 20 (2018)
Статті

ЛІТЕРАТУРНІ МЕДІАПРОЕКТИ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ НМК І ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОГО ЧИТАЧА

И. Л. Шевлякова-Борзенко
Біографія
Г. М. Юстинская
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • литературна освіта,
  • читацькі компетенції,
  • компетентний читач,
  • навчально-методичний комплекс,
  • електронне інформаційно-освітнє середовище,
  • медіа проекти
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Шевлякова-Борзенко, . И. Л., & Юстинская , Г. М. . (2018). ЛІТЕРАТУРНІ МЕДІАПРОЕКТИ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ НМК І ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОГО ЧИТАЧА. Проблеми сучасного підручника, (20), 536–545. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/257

Анотація

На сьогодні зміни шкільної літературної освіти в Республіці Білорусь відбуваються з урахуванням тенденцій розвитку інформаційного суспільства й параметрів нової інформаційної реальності. Цільові орієнтири навчання та виховання творчістю пов’язані з поетапним формуванням компетентного читача. Досягнення цих цілей пов’язано з реалізацією діяльнісного та компетентнісного підходів, зверненням до потенціалу «відкритого читання», і також із створенням інноваційного ресурсного забезпечення. Збільшується важливість інноваційних компонентів навчально-методичних комплексів, сучасного електронного інформаційно-навчального середовища. Національний освітній портал (www.adu.by) представлено як один з його компонентів, а літературні медіа проекти — як дієві засоби формування компетентного читача.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.