№ 19 (2017)
Статті

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: АКТУАЛІТЕТИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

О. В. Онопрієнко
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • Концептуальні засади реформування середньої школи,
  • Нова українська школа,
  • навчання молодших школярів,
  • ключові компетентності

Як цитувати

Онопрієнко, О. В. . (2017). НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: АКТУАЛІТЕТИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (19), 244–252. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/288

Анотація

У статті подано аналіз Концептуальних засад реформування середньої освіти, які позначаться на процесі модернізації початкового навчання. Визначено основні компоненти модернізації, які відобразяться на змінах у дидактико-методичному забезпеченні початкової ланки освіти в умовах реалізації ідей Нової української школи, – зміст освіти, заснований на формуванні в учнів компетентностей; педагогіка співпраці між учнем, учителем і батьками; орієнтація на потреби дитини в освітньому процесі, дитиноцентризм; наскрізний процес виховання, зосереджений на цінностях.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.