№ 18 (2017)
Статті

СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ УМІНЬ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА

О. Є. Васьківська
Біографія
В. І. Кизенко
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • старшокласник,
  • підручник,
  • система вправ і завдань,
  • діалог,
  • формування умінь діалогічного спілкування

Як цитувати

Васьківська, О. Є. ., & Кизенко, В. І. . (2017). СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ УМІНЬ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (18), 5–13. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/303

Анотація

У статті порушено актуальні питання формування умінь діалогічного спілкування. Проаналізовано засоби змісту підручників гуманітарних предметів для старшої школи на предмет формування умінь діалогічного спілкування. З’ясовано, що ефективніше формуються такі вміння на уроках з тих предметів, де у змісті підручника простежується логіка, чіткість, містяться методичні настанови-підказки як у назвах спеціальних рубрик контролю знань, так і у формулюванні самих вправ і завдань для класної та самостійної роботи. Окремого аналізу потребують наскрізні змістові лінії, а також перспективи їх перетворення на освітні за обов’язкової відповідності аксіологічній освітній парадигмі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.