№ 18 (2017)
Статті

РОЛЬ БІОЛОГО-ЕКОЛОГІЧНОГО МОДУЛЯ ПІДРУЧНИКА «ПРИРОДОЗНАВСТВО-11» У ФОРМУВАННІ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ

О. С. Гринюк
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • біолого-екологічний модуль,
  • підручник «Природознавство-11»,
  • інтеграція,
  • природничо-наукова компетентність

Як цитувати

Гринюк, О. С. . (2017). РОЛЬ БІОЛОГО-ЕКОЛОГІЧНОГО МОДУЛЯ ПІДРУЧНИКА «ПРИРОДОЗНАВСТВО-11» У ФОРМУВАННІ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (18), 35–39. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/307

Анотація

У статті проаналізовано значення біолого-екологічного модуля підручника «Природознавство-11» у формуванні природничо-наукової компетентності учнів; обґрунтовано актуальність інтегрованого курсу «Природознавство-11», що сприяє формуванню цілісності біологічних знань на основі загальних закономірностей природи, наукового світогляду учнів, їхньої екологічної культури і створення умов для духовного розвитку; розкрито значення інтеграції знань, що є важливою умовою і результатом комплексного підходу в навчанні і вихованні учнів, яка сприяє формуванню їх цілісності, що є необхідним для розуміння здобутої ними наукової інформації під час навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.