№ 18 (2017)
Статті

ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СЕМИКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ

Ю. Б. Малієнко
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • загальнокультурна компетентність,
  • культурологічний складник змісту підручника всесвітньої історії,
  • компетентнісний підхід до навчання історії

Як цитувати

Малієнко, Ю. Б. . (2017). ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СЕМИКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ. Проблеми сучасного підручника, (18), 70–79. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/313

Анотація

У статті обґрунтовано сучасні вимоги до змісту підручника всесвітньої історії у контексті формування загальнокультурної компетентності семикласників, визначено поняття «культурологічний складник змісту підручника всесвітньої історії», охарактеризовано його навчально-методичні аспекти. Автор наголошує на важливій ролі вивчення пам’яток культури Середньовіччя у формуванні загальнокультурної компетентності семикласників, що сприятиме засвоєнню учнями історичних знань і формуванню відповідних компетентностей. Об’єктивна складність власне середньовічної епохи, зокрема її багатогранної культури, вимагає новітніх підходів до вивчення зазначеного періоду.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.