№ 18 (2017)
Статті

ЕКСПЕРТИЗА ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПІДХІД ВІТЧИЗНЯНИX ТА ЗАРУБІЖНИX ВЧЕНИХ

І. О. Маріуц
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • підручник з іноземної мови,
  • експертне оцінювання,
  • компетентнісний підхід

Як цитувати

Маріуц, І. О. (2017). ЕКСПЕРТИЗА ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПІДХІД ВІТЧИЗНЯНИX ТА ЗАРУБІЖНИX ВЧЕНИХ. Проблеми сучасного підручника, (18), 79–88. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/314

Анотація

У статті розглядається питання експертного оцінювання навчальних підручників з іноземної мови вітчизняними та зарубіжними вченими, визначення його критеріїв, виокремлення вимог до їх мовного змісту. Охарактеризовано погляди вітчизняних та зарубіжних фахівців щодо написання шкільних підручників з іноземної мови. Наведено ряд критеріїв експертного оцінювання шкільного підручника з позиції різних підходів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.