Статті
Опубліковано 01.06.2017
Ключові слова
- підручник з іноземної мови,
- експертне оцінювання,
- компетентнісний підхід
Як цитувати
Маріуц, І. О. (2017). ЕКСПЕРТИЗА ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПІДХІД ВІТЧИЗНЯНИX ТА ЗАРУБІЖНИX ВЧЕНИХ. Проблеми сучасного підручника, (18), 79–88. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/314
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається питання експертного оцінювання навчальних підручників з іноземної мови вітчизняними та зарубіжними вченими, визначення його критеріїв, виокремлення вимог до їх мовного змісту. Охарактеризовано погляди вітчизняних та зарубіжних фахівців щодо написання шкільних підручників з іноземної мови. Наведено ряд критеріїв експертного оцінювання шкільного підручника з позиції різних підходів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.