№ 18 (2017)
Статті

МЕРЕЖЕВА ВЗАЄМОДІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ОКРУЗІ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ

В. В. Мелешко
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • мережева взаємодія,
  • освітня мережа,
  • профільне навчання,
  • модель організації профільного навчання,
  • освітній округ,
  • суб’єкти освітнього округу,
  • організація профільного навчання
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Мелешко, В. В. (2017). МЕРЕЖЕВА ВЗАЄМОДІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ОКРУЗІ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ. Проблеми сучасного підручника, (18), 95–104. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/316

Анотація

У статті розкрито сутність мережної взаємодії як основи організації профільного навчання в освітньому окрузі сільської місцевості. Важливим підходом до організації профільного навчання в старшій школі є теорія мережної взаємодії, що слугує методологією розробленої моделі як сукупність процесів, дій, які забезпечують розширення варіативності форм організації навчання, індивідуалізації та конкурентоспроможності освіти учнів старшої школи. Одним з найбільш ефективних засобів організації якісної мережевої взаємодії є розроблення та узгодження системи спільних дій, що будується на принципах добровільності, колегіальності та співпраці всіх учасників, наділених певними системними функціями. Взаємодія мережних структур здійснюється відповідно до поставленої мети, що передбачає розширення можливостей вибору навчальних програм і форм організації навчання для підвищення рівня якості освіти. Виконання поставлених завдань супроводжуються відповідними діями, сукупністю зв’язків і взаємин, що встановлюються між елементами мережі. Мережевий підхід до організації профільного навчання застосовується з метою розширення доступу до засобів навчання учням, до сучасних освітніх технологій, сприятливих можливостей для вибору навчальних програм різних профілів та напрямів спеціалізації, поглибленого вивчання навчальних предметів, розширення знань, ефективного використання наявних освітніх ресурсів. У статті представлено окремі результати впровадження моделі в педагогічну практику, що підтверджуються позитивними показниками.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.